Pytania i odpowiedzi

1) Czy zamówienie kilku wzorów upominku w jednej przesyłce jest możliwe?

Tak, zamówienie kilku wzorów lub kształtów jest możliwe. Jeżeli chcesz zamówić 5 sztuk wzoru 2 i 15 sztuk wzoru 1 to po prostu dodaj 5 sztuk wzoru 2 do koszyka, a następnie 15 sztuk wzoru 1 i sprawdź koszyk.

2) Czy przy większym zamówieniu mogę liczyć na promocyjną cenę?

Sklep Finezyjni.pl oferuje wysokiej jakości upominki w konkurencyjnej cenie. Negocjacja ceny jest możliwa przy zamówieniu powyżej 1000 zł (rabat 10%) - w celu negocjacji zapraszam do kontaktu e-mail lub telefonicznego.

3) Czy można zmienić treść na własną lub dodać zdjęcie na upominku?

Sklep Finezyjni.pl powstał z myślą o sprzedaży upominków bez personalizacji. Jeżeli interesuje Ciebie delikatna modyfikacja treści to przy zamówieniu powyżej 300 zł można po wcześniejszym kontakcie uzgodnić zmianę. Nie tworzymy tzw. winietek gdzie każdy upominek różni się od poprzedniego np: zmianą imienia. W kwestii dodania własnej grafiki np: logo szkoły również proszę o wcześniejszy kontakt. Nie zmieniamy kształtu upominku.

4) Podczas wykonywania przelewu wylogowało mnie z banku. Jak ponowić płatność?

W wiadomości e-mail znajduje się odnośnik do ponowienia płatności. Istnieje możliwość wpłaty bezpośrednio na konto bankowe. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub napisać e-maila, a dane do wpłaty zostaną wysłane. Wpłata na konto bankowe wydłuża czas realizacji - oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty.

5) Na podziękowaniu dla gości zostało wpisane błędne imię, data lub treść.

Nie ingerujemy w treść nadesłaną przez Klientów. Przed wysłaniem danych prosimy o sprawdzenie czy zostało wszystko poprawnie wypełnione.

6) Gdzie znajdę oceny Waszej firmy i produktów?

Zapraszamy do zapoznania się z ocenami w serwisie Allegro lub Facebook.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl